marți, 26 aprilie 2011

Ganduri nocturne!

Ora 4.34.E a patra noapte in care nu dorm.Intamplarile din ultimul timp nu numai ca mi-au dat viata peste cap,ci si programul.Nu as vrea sa scriu despre ce mi s-a intamplat...ma tem ca nu ar intelege cineva cu exactitate.Unde am ajuns?Probabil la nebuni.Mereu mi se spunea ca-s nebuna,acum incep sa fiu si eu de acord.Am ajuns intr-un stagiu in care ma gandesc foarte mult la sanatatea mea,dar nu fac nimic!Mereu imi spun ca intr-o zi totul va fi bine.Ziua aia e mai departe decat ma astept...si realizez ca e vina mea.Si totul se opreste.Exact in momentul imi care imi spun ca renunt la tigari si la cola...exact atunci imi mai aprind o tigara si ma gandesc...cum ar fi fara? Rau n-ar fi,dar continui sa trag...Daca n-as fuma ce as face?As manca.Mancarea nu e buna.Contine E-uri.Bineinteles,nu toata.Dar care mi-ar placea contine sigur.Iar ca sa imi gatesc,sa spunem,mancare sanatoasa,necesita timp...timp in care imi mai pot aprinde o tigara.Am terminat mancarea...dar parca nu-mi mai e foame.Mai fumez o tigara,dar de data asta imi pun si un pahar de cola.Si e bine,nu pot sa spun ca ma relaxeaza...dar e bine.Si cand pe moment e bine...ce ma mai intereseaza ce va fi?Traiesc clipa.

6 comentarii:

  1. Eu m-am lasat de fumat de vreo 7 ani si sunt foarte multumit, mai ales cand ma uit ce preturi au acum pachetele de tigari. Cand fumam ajungeam la un pachet jumate pe zi.Sfatul meu e sa te lasi chit ca la inceput probabil o sa te ingrasi cateva Kg insa daca o sa faci ceva miscare le dai jos imediat

    RăspundețiȘtergere
  2. Dcaa nuti place prostia ce ce ai facut un blo asa de prost ( prostie ) =)) :)) ;)) ?

    RăspundețiȘtergere
  3. O fi prost pt tine :) Dar un om cu "orizonturi inguste" nu are cum sa inteleaga anumite lucruri :) As putea sa scriu si eu ca tine copy/paste...dar nu ar avea rost! Gasesti totul pe Google sau eventual in carti :)) Oricum,multumesc pentru parere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si inca ceva...ai modificat doar "blog*" dar de "Dcaa" care e Daca,"nuti" care e nu-ti, "ce ce" care vroia sa fie de ce...ai uitat :) Asa ca lasa blogul meu sa fie prost si sa raspandeasca prostie...si tu vezi-ti de copy/paste linistit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce inteleg eu de aici e ca totul la tn se rezuma la cola si tigari. Asta e o prostie, pur si simplu o asa zisa dependeta psihica. Te poti lasa de ele foarte usor. Nu esti nebuna, cum sa zici asta, totul e in mintea ta. Tu daca iti spui ca esti perfecta asa esti, daca imi intelegi mesajul. Sfaturi nu stiu cat isi au rostul sa ti le dau, dar numai tu te poti schimba, te poti lasa de viciile daunatoare. Si iti recomand doua documentare sa iti schimbi putin mentalitatea " The Secret, Zeitgeist" sa vezi cu adevarat ce poti face cu capsorul tau. Ti-as putea explica si eu, dar ai sa zici ca sunt nebun. Ia-o usor, ca asa le rezolvi pe toate.

    RăspundețiȘtergere